علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان

علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان
طبقه بندی موضوعی


خصوصیات سخت افزاری :

 یک دوربین ۱۴٫۶ مگاپیکسلی

یک پروژکتور DLP

 اسکنر سه بعدی RealSense

 یک پردازنده Core i7 اینتل

۸ گیگابایت رم

۱ ترابایت فضای ذخیره سازی

 مانیتور  ۲۳ اینچی لمسی با کیفیت ۱۰۸۰p 




 پروژکتوری در این مدل نقش نمایش تصویری از کلیدها را بازی می کند و اسکنری سه بعدی نیز کار شناسایی حرکات دست و کلیدهای فشرده شده توسط دست را بر عهده دارد. اسکنر تعبیه شده در این مدل از قلم هوشمند نیز پشتیبانی می کند که خلق طرح های طبیعی تر را برای طراحان ساده می کند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۸
سعید جزی

نظرات  (۲)

۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۴ حسام الدین دهواری
GOOD
بنام خدا
وقتی آمدم و چشمانم به حرمت خورد حیران شدم ... اونموقع فهمیدم عشق حقیقی یعنی چی ...
السلام و علیک یا حسین شهید(ع)
سلام
تقریبا من بیشتر مطالبتون رو میخونم
من دانشجوی صنعتی شریفم یه سایت به اسم خبر ایران به این آدرس تازه درس کردم اگر مایل بودید و قابل بود
لینک کنید و از قسمت تماس با ما هم به من اطلاع دهید که لینک وبلاگ شما رو در قسمت سمت راست سایت بزارم
سایت یه قسمتی داره که میتونید آخرین اخبار در ضمینه ی دلخواه خودتون رو تو وبلاگتون بزارید
به هر حال به وب نویستون ادامه بدید من همیشه میام سر میزنم
بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی