علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان

علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان
طبقه بندی موضوعی

How to use science to win at rock-paper-scissors

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۸ ب.ظ


چگونه در بازی سنگ-کاغذ-قیچی علم را به خدمت بگیریم؟

همه شما حتما برای یک بار هم که شده بازی سنگ، کاغذ، قیچی را انجام داده اید و احتمالا تصورتان این است که این بازی کاملا بر پایه تصادف استوار است و تمام کاری که می توانید برای برنده شدن در این بازی انجام دهید آن است که هرآنچه به ذهنتان خطور می کند را بیرون بریزید و امیدوار باشید که بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

انسان در زمان انجام فعالیت های تصادفی عملکرد چندان خوبی را از خود نشان نمی دهد و آنها که مسابقات سنگ-کاغذ-قیچی را جدی می گیرند- مثلا شرکت کنندگان مسابقات USARPS (انجمن سنگ-کاغذ-قیچی ایالات متحده آمریکا)- مدت هاست که به دنبال راهکارهای ساده ای می گردند تا از این نقیصه بهترین استفاده را داشه باشند.

حال علم به کمک انسان آمده و از این دیدگاه حمایت می کند: بر اساس مطالعه جدیدی که توسط پژوهشگران علوم کامپیوتر دانشگاه ژی جیانگ چین انجام گرفته است بسیاری از شرکت کنندگان این بازی الگوهای قابل پیش بینی مشخصی را در زمان بازی دنبال می کنند که شما هم می توانید از آنها بهره بگیرید.

در این مطلب به شما نشان خواهیم داد که چگونه شانس برنده شدن خود را در بازی سنگ-کاغذ-قیچی افزایش دهید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۳
سعید جزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی