اولین همایش استارتاپ گرایند اصفهان با حضور محمدرضا سیاپوری مدیر سایت پی سی دانلود در روز چهارشنبه پنجم آذر ماه 93 برگزار می گردد.

استارتاپ گرایند یک رویداد و گردهمایی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ هاست که در بیش از 120 شهر دنیا از جمله اصفهان اجرا می شود. در این رویداد از کارآفرینان موفق در حوزه وب و تکنولوژی دعوت می شود به عنوان میهمان حضور یافته و تجارب خود را با سایرین سهیم شوند.

استارتاپ گرایند فرصتی برای آشنایی و گفتگو با علاقمندان و فعالان کسب و کار اینترنتی و فضایی برای تعامل کارآفرینان است. با شرکت در این رویداد:

- با موسسین استارتاپ های مطرح کشورتان آشنا شوید
- داستان پیدایش و رشد کسب و کارهای اینترنتی را بشنوید
- دوست و همکار پیدا کنید
- با نیرو های متخصص جدید آشنا شوید
- ایده های خود را شکل دهید
- استارت آپ آینده شوید
استارتاپ گرایند چیست؟
استارتاپ گرایند یک جنبش جهانی در جهت حمایت از کارآفرینان و موسسان کسب و کار های نوپا و تقویت روابط کاری آنان در جامعه است. این جنبش با هدف آموزش، تشویق و ارتباط سازی کمک می نماید تا ذینفعان حاضر در اکوسیستم استارتاپی شهر های مختلف با یکدیگر در ارتباط بود و از تجربیات هم بیاموزند. این برنامه پس از گذشت چهار سال از زمان شروع، اکنون در اغلب شهرهای معتبر دنیا توسط نمایندگان منطقه ای برگزار شده و بیش از ۷۵۰۰۰ نفر عضو از کشور های مختلف دارد و اعتبار جهانی آن به حدی رسیده که شرکت Google با حمایت های خود به همکاری با آن پرداخته است.