علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان

علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان
طبقه بندی موضوعی

InkCase Plus؛ یک نمایشگر دوم همیشه روشن با فن آوری جوهر الکترونیک برای تلفن های هوشمند

در ماه فوریه گذشته و مراسم کنگره جهانی موبایل (MWC 2014) گجتی با نام InkCase معرفی شد و حالا نسخه دوم آن با نام IncCase Plus معرفی شده است.

این گجت در اصل یک نمایشگر با فن آوری جوهر الکترونیک است که به وسیله بلوتوث به تلفن هوشمند اندرویدی شما متصل و تبدیل به نمایشگر دومی سیاه و سفید می شود که همیشه روشن است.

نسخه اولیه اینک کیس تنها قادر به اجرای ۳ اپلیکیشن بود اما نسخه دوم قابلیت های به مراتب بیشتری در خود دارد. درواقع شما همان استفاده ای که از تلفن خود می برید را می توانید از اینک کیس پلاس ببرید. دکمه های سخت افزاری موجود در آن به شما این امکان را می دهد که تماس ها را پاسخ دهید، پخش موسیقی را کنترل کنید، در میان صفحات کتاب الکترونیکی جابجا شوید و حتی از آن به عنوان دکمه شاتر عکس استفاده کنید.

اینک کیس همراه با یک قاب با نام FitCase عرضه می شود تا هر دو گجت را در یک فضا در اختیار داشته باشید. با اتصال تلفن اندرویدی خود به اینک کیس پلاس، شما می توانید از آن به عنوان نمایشگر دوم خود استفاده کنید و بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش تلفن، از نوتیفیکیشن ها مطلع شوید، در نقشه مرور کنید، تصویر ببینید و علاوه بر تمام مواردی که گفته شد، از آن به عنوان یک کتاب خوان الکترونیکی بهره ببرید.

inkcase-plus-fitcase

نکته جالب اینکه این دستگاه از فن آوری جوهر الکترونیکی بهره می برد و به همین دلیل، مصرف باتری بسیار کمی دارد. علاوه بر این طبق تحقیقات به عمل آمده، هر فرد به طور متوسط تلفن همراه خود را ۱۱۰ بار روشن می کند. همین موضوع باعث بالا رفتن مصرف باتری می گردد. با این گجت به طرز محسوسی این امر کاهش می یابد به همین دلیل در کاهش مصرف باتری تلفن شما هم تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. به وسیله اینک کیس پلاس شما می توانید تا ۱۹ ساعت مداوم مطالعه کنید.

inkplus-on-bike

صفحه نمایش اینک کیس پلاس ۳.۵ اینچ بوده و با ابعاد ۱۰۸ × ۵۷ × ۵ میلیمتر، فقط ۴۵ گرم وزن دارد. باتری این گجت ۵۰۰ میلی آمپر است که حدود ۷ روز در حالت بدون استفاده دوام خواهد آورد و همچنین به شما امکان مطالعه بیش از ۲۰۰۰ صفحه کتاب را می دهد.

اینک کیس پلاس فعلا فقط با اندروید ۴.۳ به بالا سازگار است. اما فیت کیس فعلا فقط برای گلکسی اس۵ تولید شده است.

در حال حاضر اینک کیس پلاس به حد نساب کمک های مالی در کمپین کیک استارتر رسیده. سازندگان این گجت جذاب قیمتی در حدود ۱۳۹ دلار در نظر گرفته اند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۶
سعید جزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی